Garanti, reklamasjon og service

Garanti

Som medlem av SOUNDERGYs kundeklubb tilbyr vi privatpersoner 2-års garanti på kjøp av våre produkter. Om produktet ditt ikke er ødelagt eller skadet med overlegg sørger vi for å få det reparert eller erstattet, uten videre spørsmål. Meld deg inn i kundeklubben under.

Bli med i kundeklubben!

Få 2 års produktgaranti, og motta nyhetbrev med tilbud og nyttig info!

Les vår personvernerklæring for mer info.

Reklamasjon

Skulle det oppstå problemer med ditt produkt som dekkes av enhver tids gjeldende reklamasjonsrett kontakter du oss for å få feilen utbedret. Om du ikke holder til i nærheten av vår butikk kontakter du oss for å finne en løsning på å gratis få fraktet produktet til service. Reklamasjonstid er 2 eller 5 år avhengig av produkttype. Husk at reklamasjonsretten kun gjelder for feil eller mangler ved produktet som kan sannsynliggjøres at var tilstede fra produktet var nytt. Reklamasjonsrett dekker ikke normal slitasje/uhell.

Det må kunne frevises kvittering eller kopi av kvittering ved både garanti og reklamasjonssaker.

Feil eller problemer utenfor garati/reklamasjonrett

Om produktet ditt får feil eller mangler som enten ikke dekkes av garanti/reklamasjonsrett, eller om garantitid og reklamasjonstid er utløpt gjør vi allikevel vårt beste med for å hjelpe deg. Varen må i dette tilfellet sendes inn til oss for egen regning. Etter å ha sett på produktet gir vi deg et estimat på hva det vil koste å få produktet reparert, du bestemmer selv om du vil utføre reparasjonene eller ikke.

Før du sender inn produkter med feil

  1. Kontakt oss! Kanskje kan vi gi deg teknisk veiledning som kan løse problemet på stedet.
  2. Produktet bør om mulig sendes i original emballasje.
  3. Kvittering/faktura og en beskrivelse av problemet skal følge med produktet.

Bedrift? Se våre vilkår for næringskjøp for mer informasjon.