Frakt og levering

Utfordringer knyttet til Covid-19

Slik situasjonen er i dag kan det være at du opplever at varene du har sett deg ut er utsolgt eller har lengre leveringstid enn vanlig. På grunn av koronasituasjonen har flere av våre leverandører og transportører vanskeligheter med å få logistikken til å gå opp, og vi ser mange steder en voldsom økning i fraktpriser og frakttid. Dette går dessverre spesielt utover leveringstiden på tunge varer, som eksempelvis store PA-høyttalere.

På tross av dette gjør vi alt i vår makt for å få frem ordren din så fort som mulig! Hvis du ser at et produkt står som restordre i vår nettbutikk er du alltid velkommen til å kontakte oss for mer info på forhånd. Generelt anbefaler vi at du legger inn en ordre så fort du har bestemt deg, slik at du kan “sikre deg” en plass i køen og få varen levert så rask som mulig.

Leveringsalternativer

Soundergy tilbyr følgende fraktalternativer ved kjøp av varer fra oss.

Posten Norgespakken

Norgespakke er pakke sendt via Posten. Pakkene er sporbare, og leveres på ditt lokale postkontor. Norgespakke er tilgjengelig for varer opp til 35 kg.

PostNord

Vi bruker PostNord på våre største forsendelser, typisk PA-høyttalere, sceneelementer eller lignende. Denne typen forsendelser legges og leveres som regel på pall.

Hent i butikk/book frakt selv

Du står selvsagt fritt til å velge å hente varen hos oss på Storgata 63 på Raufoss. Det er også mulig å booke frakt selv! Vi gir deg beskjed så fort varen du har bestilt er klar for henting, enten du henter selv eller booker

Lokal levering

Vi leverer varene gratis til utvalgte postnummer i lokal nærhet til vårt lager på Storgata 63 på Raufoss.

Gratis frakt

Er du en storhandler? Vi tilbyr nå gratis frakt for følgende ordre:

  • Ordre over 4000 kr inkl. mva. under 35 kg.
    eller
  • Ordre over 30.000 kr inkl. mva. uavhengig av vekt. 

Skade under frakt

Hvis forsendelsen er synlig skadet når du mottar den må du med en gang be fraktselskapet som leverer om å notere skaden. Skader som oppstår under frakt går ikke utover deg som kunde, men det er viktig at både fraktselskap og vi varsles omgående.

Oppdager du andre skader på produktet når du pakker ut, som ikke nødvendigvis var synlig fra emballasjen, er det også viktig at du varsler oss så raskt som mulig. På denne måten sørger vi for å få byttet produktet ditt så raskt som mulig.